Blir det här en grym vinter eller vadå?

Det är fredag, för er som inte visste

Impulsiv chey like always

Moped!

Shoppat

Den vackra synen av nyinköpta grejer, underkläder denna gång

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3870031/images/2012/pic_503ba9129606ee5c8b000504.jpg" class="image">

Godmorgon

Norlie & KKV, Södra Sidan, Taylor Swift

Latkvällen blev till chillkväll

Vad man kan göra när man har tråkigt!

Jag har suttit och väntat på att första säsongen av Pretty Little Liers ska laddas ner och kommer att få sitta och vänta lite till... 50% har laddats ner på en timme så nu blir det en timme till av att göra ingenting!
 
 

Kvällsplaner

TGIF

Yeay det är fredag! Skönt as hell! Idag kommer jag gå runt med mjukisbyxor haha, för jag är så jäkla fredagstrött. Snart har mammsen gjort sig klar och då drar jag till skolan. Bai

Sensommar-snowboard

Skatesugen?

Organiserad brutta?

(Jusr nu laddar mina inlägg av någon konstig anledning, kollar upp det imorn om det är så då fortfarande för nu ska jag sova BAI!)

Dagens...

2 cool 4 school...

Då va man tillbaks i dom här korridorerna då...

Godnatt alla söta

 
Jag har nu inte sovit på ca 35 timmar nu satt vi hoppas att det är lättare för mig att somna ikväll, tänker också försöka komma upp tidigt imorn för det var så skönt att ha så mycket tid på sig på morgonen som jag hade i morse. 
 
Berätta om vad jag har gjort idag kan jag göra imorn för nu tänker jag sova och drömma lite om att åka bräda, nu vill jag ha snö! Ni som inte tänker sova än och tycker att jag inte har fått in tillräckligt med snowboardinlägg idag kan kolla på den här filmen som ger än sjuk inpiration och åklust!

"5 More Minutes...Please?!" THE FULL MOVIE from Lipstick Productions on Vimeo.

Langar Låtar

Sommarsnowboard

Todays style = Done

Kolla klockan är inte ens 9 och jag är redan helt klar! Dusch, hår, smink, kläder, smycken ALLT är klart. Nu har jag 1 och en halv timme på mig att göra ingenting. Kolla jag har till och med hunnit göra en dagens outfit till er!
Kör en liten genomgång på vad jag har på mig också! Svarta tights, vit genomskinligt "skjorta" med korta ärmar, babyrosa odd molly kofta, egengjort jeansväst, ryggsäck och snapback!

Sömnlös tjej

Början på slutet?

Imorn börjar det. Det sista året. Nu är det fokus som gäller sen om exakt ett år så ska man börja ny skola och kanske till och med ett helt nytt liv. Vi ser om det här året tar mig till Kiruna eller om vägen svänger åt ett annat håll rätt var det är, men hur som helst är det här början på slutet!
 
Förutom att det är skola imorn så har jag planer på att dra in till stan imorn med mina girlies som jag va på The voice konserten med! Blir väl allmänt glidande och typ shoppa eller så! Tänker hur som helst ta med mig kameran för skojs skull!
 

Open DJ bash

Kvällen har spenderats i Kungsträdgården på The Voice Open DJ Bash med massa grymma kompisar!

17 augusti

Sådär ja, då var nya bloggen startad! Jag tänker inte skriva nån presentation om mig just nu för just nu sitter jag på tåget in till stan. Men det mesta kan ni ju läsa till vänster! Ger er mer senare!

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.

RSS 2.0