Horgasm: A Love Story

Har precis tjafsat med mamma... jag vill att hon ska hjälpa mig att köpa Horgasm - A love story men hon gör en massa annat. Då blir jag arg. 
 

Ca 2 timmar kvar...

Föck it

Har precis varit ute och provat den nya railen. Det gick otroligt bajsdåligt. Ska nog sluta med snowboard. Det är 
inget för mig. Nej, skoja... men fan va irriterande att det gick så skit! Tänkte att det kunde va nice att köra på den nya railen innan Sandviken RailJam men NEJ, då ska det gå såhär dåligt! Aja vi hoppas på att det går bra i Sandviken i alla fall! Btw så har ShakeIt nyss sagt att om det blir tillräckligt med folk där så gör de också en tjejklass! Så alla brudar på snowboard eller skis borde dra dit!!

Bitchkram

Angående edits and stuffs

Svar: Jag har tyvärr ingen bra kamera att filma med... så nej inte nu men i framtiden så! Pappa åker nämligen till USA i december och då ska han köpa hem en Gopro hero3 så efter det blir det nog edits! 

Raaaiiillllll

 
Sitter inne med iskalla tår! Pappa och jag var nyss ute och byggde en ny rail till min summer setup, Ca 360 cm lång. Ska testa den imorgon. Orkar inte nu för att jag frös så mycket när vi byggde den och för att jag ska iväg om någon timme till Vaxholm. Där blire chillkrök med några kompisar. Så ska snart hoppa in i duschen och såå. 
 
Förövrigt så har jag och Pontus checkat bussar till Sandviken 1 november, då det är Sandviken RailJam. Taggad som fan! Så i veckan ska jag döda min egen rail för att värma upp till RailJamet!

Vissa gillar ju sånt...

Jag har märkt hur svårt jag har för att skriva inlägg ibland asså! Jag hatar verkligen att skriva om min vardag för det känns som who the hell cares!? Men då tänker jag nu att fine, okey, vissa gillar väl olika. Så för att fylla ut den här bloggen lite mer så kör vi en liten genomgång av denna dag.
 
-Skola såklart, sånt är viktigt! Där var det ett matteprov som gick bajsdåligt och Kung fu panda på spanskan. (Lite dagens high and low sådär.)
-Efter skolan hängde jag i skolan for no reason! Eller jo väntade med Iulia som väntade på folket som hade kvarsittning! 
-Jag och de "oh so bad boys" från kvarsittningen gick sen runt i Täby c och käkade gretisgrejer och slutligen Burger King.
-Hem och käkade sushi och skruvade ihop brädan.
-Kvällen blir att ligga inne för jag är så jäkla utmattad satt jag orkar inget annat.

Petter - Krafter

Kärlek!

Idag kom pappa hem från USA! Vilket också betyder att min nya bräda är hemma här. Det blev den jag har sagt helatiden, Burton Lipstick 152 cm. SWEET MOTHA FUCKIN LIFE.

Dagens eftermiddag

Jag blir fett irriterad när saker inte funkar... blogg.se dampar ju arrhg! Aja bilder finns det ju här nedanför och det var menat att vara en text också men den försvann! Har hur somhelst precis kommit hem efter ett FETT jobbigt gympass med Simon. Han dödade mina armar och imorn kommer jag nog antagligen inte kunna lyfta dem.

På tåget hem

23 oktober

Känner att jag kanske borde bli bättre på det där med att ta foton med kameran istället för att bara leverera instagrambilder... men JAJA! 
Denna dag så vare skola, efter så drog jag med några kompisar till nya skateparken vid Åva. Den var sweet. Hade dock ingen bräda med mig själv. Sen skulle de vidare på trampolinträning men jag pallade inte hänga med utan drog hem istället och käkade! Efter middagen blev jag på sjukt dåligt humör, ni vet när man är så frustrerad att man mår illa? Så jag stack ut och sprang för att springa av frustrationen. Det resulterade i ca 2.5 km på ca 10 min. Det är jävligt bra att må dåligt ibland... 
 
Imorgon blir det skola och sen efter drar jag med Simon och gymmar #tjejenharflippat
 
 

Vardagligt men sweet.

Hi there. Idag var första lektionen på UMO i täby, i en och halv timme. Efter det skolkade de flesta från sista av matten. Lanna, Ivana och jag tänkte också det men fan så duktig som jag är så sa jag att vafan vi går på lektionen. Tur det, för vår helt cpkonstiga lärare hade kommit överrens med en annan lärare att de skulle spela varandra idag. Så vår lärare (som är man) hade klänning, smink, örhängen. Sjukt kul. Efter matten var det lunch och då drog vi till Täby c och käkade donken och chillade runt. Jag var på ett galet shoppinghumör så jag köpte nya snowboardhanskar för det behövdes! 
 
 
Så nu vet ni om ni undrade liksom. Förövrigt så åkte mamma till Spanien igår vilket betyder att både mamma och pappa är borta i en vecka, men mormor är här. Visst är det nice att va själv men det är fan så mycket bättre när hon är här. Kommer hem så har hon städat hela mitt rum och tvätat mina lakan. 
 

Top 5

 
 

Hej lördag!

Sitter just nu på tåget in till stan. Där blire möta Franco och Pontus och sen bio! Vi har inte bestämt vilken än utan dom checkar det nu.

Fuck sickness im out of here.

Jag är just nu extremt glad för modern min släpper iväg mig ur huset den här fredagskvällen även fast jag var hemma sjuk. Så om ca en timme så ska jag till världens bästa tjej, min best friend som jag olyckligt nog glidit ifrån lite med på senaste tiden. MEN nu är det ändring på det och nu är hon hemma så jag ska få träffa henne! Saknar henne så!
Här är hennes blogg om ni vill veta: http://doublezone.blogg.se 

juliialundbeeerg @ instagram

Idag har jag typ pepprat instagram med bilder för att jag har haft det så tråkigt här hemma. För imorse mådde jag dåligt igen när mamma väckte mig så hon tyckte att jag skulle va hemma. Vilket jag inte hade något emot! Sen fick jag dock riktigt tråkigt och jag var jättesugen på att träna såå jag gjorde det. Kanske inte det bästa att göra när man är sjuk men jaja, JAG VILLE. 
Kolla min lilla smyckessamling, igår tillkom svanen när Kattis kom hem med sin nya filla!
 
 
 

Sandviken RailJam

 Den första november är det RailJam på G! I Sandviken, ShakeIt fixar. Så det blir samma startramp som på Make It Happen fast med andra rails. Jag funtar på att vara med, vi får se vad som händer. Helgen efter är det ju MIH i Stockholm också! As skön vecka.

Knasfamilj

Mamma och syrran är just nu inne i stan hos frissan. Kattis för att hon ska skaffa och mamma för att fixa sina. Haha jag är så jäkla avundsjuk på kattis som får så fin hår nu!
Det roliga är ju att dreadsgrejen var min idé från början! Men jag var för feg så istället skulle jag först göra på mamma och se om det blev bra. Det blev det ju men jag orkade inte. Nu har Kattis sparat ihop pengar för att fixa LÅNGA dreads med extentions. Exakt sånna som jag vill ha... men nu vill jag inte göra för att dom två har, det skulle bli lite löjligt... Så istället bad jag mamma köpa hem mer hårblekning för att bleka mitt hår lite extra!
 
Hmmm känns som min familj inte Direkt är vad man skulle kalla mainstrem..?
 
 

Filmtips!

Början på min nya Spotifylista

 

Gårdagens shopping

Ny header och småfix

Sädär ja! Nu är några småsaker ändrade. Mycket nöjdare men inte helt än.
 
Före:
 

Fakk designen

"Sjuk"

Är det bara jag eller fuckar blogg.se helt jävla mycket? Min gör det! Ser nån ens mina inlägg eller är det bara vitt som det är för mig?? Alla mina rembys är föckade. föck fakk fuc. Aja utöver det så vill jag bara säga att jag är hemma idag och leker sjuk så jag kommer antagligen finnas överallt. Särskilt här eller på Twitter. såå in på http://twitter.com/lundbergjulia
 

Sho vardag

Eftermiddagen bestod av att shoppa ny väska, plugga och städa rummet. THUG LIFE.
 

Bortskämd kan va bra

Kemi fezt

 Sweet life med kemiprov på torsdag. Vi har fått frågan som kommer redan för att vi ska kunna förbereda oss så nu är det plugg as fucking hell som gäller. Man trodde att det skulle bli lätt eftersom vi får provfrågan men fan heller, kuk.

Blondie

Hej snygg.

www.4eternal.tumblr.com.gif

Så var det fredag då!

Mina nya Vans

Tips för att stalka mig

Today and Tomorrow

Vans

Idag blev det lite oväntad shopping! Jag mötte upp mamma i Täby kl 18 sen åkte vi till Beli Sport i Arninge och där hade de fett mycket vintergrejer redan nu! Så jag kom hem med nya Vans boots och en smith hjälm.
 

Skulle bara säga godnatt

Nu är jag såå klar med att plugga. 5 timmars plugg sisådär på en tisdag. Skönt att ha gjort hälften av allt man måste hinna med att göra då! Nu ska jag se klart på Burton 13 som jag började kolla på vid middagen efter det blir det sovaaa. Imorn blir en fittseg morgon för jag måste upp snortidigt eftersom mamma inte kan köra mig till skolan imorgon utan det blir tåg istället och imorgon är det extra viktigt att jag kommer i tid till skolan eftersom en gubbe som har överlevt ett konsentrationsläger från andra världskriget ska ha föreläsning för oss i 9:an. Ska faktiskt bli grymt intressant! Meeeen hur kul är det egentligen att läsa om mitt pluggande... kanske inte så särskilt. SÅ GODNATT
 
 
 
 

Dagens eftermiddag

Nu ska jag plugga satan har as mycket att göra efter det så ska jag se Burtons nya snowboardfilm, 13!
 

Snart i mina ägor

Snö innan den ens har fallit!

Hey nu var det ett tag sen jag blogga men på senaste tiden har jag bara gjort absolut ingenting! Har skitit i läxor, kompisar och städning. Jag har istället suttit inne och spelat SSX på PS3, sånt händer!
 
Idag har jag dock gjort någonting! Eftermiddagen spenderades på plattan inne i stan där det var Frontline Railjam, det var kul men svinkallt. Fick också en del grejer när det var prylregn också, det är bra att va tjej och stå längst fram haha!

Make It Happen

Här är Make It Happen editen.

Make It Happen - Gävle - Freeride

Kenzo

 

Ett inlägg om ingenting!

RSS 2.0