Tramp sesh tomorrow?

Drar till Kläppen 14-16 december då...

Accedentally in love

Fråga angående MIH

Svar: Ja jag känner några stycken som ska vara med dock är det bara killar!

MIH på lördag!

 
Såhär kommer railsen se ut i helgen! Ärligt så är jag fett rädd! Jag har inte railat någon annan stans än på min lilla setup. Men jag är också sjukt stoked, ska bli en fett bra lördag. 

Det blir så att mamma kör upp mig dit för mormor och morfar bor i Kungsberg och dom ska till Åland lördag-tisdag och då ska mamma va där och ta hand om fåren så ska jag chilla i Kungsberg hela den helgen också. Fuck school jag är där på måndag och tisdag istället!
Syrran hänger också med upp, dock kommer hon bara att glida runt där, inte vara med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

FAKK SKOL

Jag håller på att få seriöst psykbryt. Jag klarar inte av något mer plugg. Just nu uppe i 31 timmar utan sömn och att då stressplugga var EXTREMT ansträngande. Om nån kommer nära mig nu kommer den bli riktigt skadat för jag är skitarg. PSYKBRYT HELT ENKELT!

Pluggnation

Mad pluggning is goin' on. Tagga TVÅ prov imorgon! Kemi och engelska...

Godmorgon!

Jag har inte kunnat sova alls! Har varit vaken hela natten så runt kl 5 gav jag upp med att försöka somna och tog ett bad istället. Det är vid den här tiden som jag skulle ha gått upp och jag är redan helt klar. Snart ska jag dra mig upp för att göra min andra kaffe för morgonen. Nu när jag har tid borde jag kanske också äta en riktig frukost. Härre vad mycket tid jag har helt plötsligt. (Och mamma vill att jag lägger den på att städa typ halva huset #bitchplease)
 
 
 
 
 
 

Skola imorgon..?

Made by me

Har inget bättre att blogga om för tillfället så här slänger jag upp en bild som jag ritade för två år sen. Det är en bild som ska föreställa Ke$ha eftersom jag ritade av en bild på henne... dock ser det inte alls ut som henne men jag gillar den ändå haha! 

Svar

Svar: Tack så mycket jag är sjuk stoked! Aa jag tänkte få med mig systemkameran också!
 
 
Svar: Nej den här sidan gäller bara snowboard, men googla runt för att hitta info om skidor, för skis har jag faktiskt 0 koll om! Aa jag läser hennes också och branderof.se men hon skriver om så mycket annt också så den är inte lika kul. Tack så mycket! 

Transition

Titta, man har fått en härlig överraskning i brevlådan en dag som denna då man sitter hemma och är sjuk! Har precis börjat prenumerera på transition och fick ett par urbaneras till! (Ärligt så började jag mest prenumerera för att man fick hörlurarna...) Aja nu blir det upp till kaffemaskinen och göra en fet latte med massa skum sen ska jag öppna plasten och läsa lite.
 
 
 

Svar

Svar: Japp vem som helst kan vara med! Det ända man behöver fixa till det är att man ska va med i en klubb, för försäkringen och så tror jag. Kolla här, här finns lite information om det från förra året http://www.skidor.com/sv/Varagrenar/Snowboard/SnowboardSM/ 
Kul att du tycker det, det tycker jag med men det finns ju tyvärr inte så många... Om du vet massa andra så säg till! :D

Simon Emanuel - Ingen Fara

29 September

Sjukling

Jag vaknade för ungefär en timma sen. Har hunnit med att käka frukost. Idag mår jag sämre än vad jag gjorde igår tyvärr men det är skönt att vara hemma. Måste dock plugga lite senare, vi ser om det blir något plugg alls va hähä.
 
 
 
 
 
 
 

Långkalsångtuggaren

Svar: Hej Räkmacka, joo men vadå det är steeze att göra det ju? Jävligt fläktande och coolt har jag hört! Sen är ju fördelen också att det är inte lika mycket kläder man sedan behöver få av då dagen är slut eller om man ska gå på toa! Okej nä riktigt svar här då, jag har riktigt hårig kropp och det blir för varmt med jacka och byxor!
...Eller så är det bara så att jag redan har jacka och byxor men man kan ju se det som man vill! Puss♥

Svar

Svar: Jomen gud att det gör! Men jag tror väl att man inte riktigt har någon bra koll på det eftersom det inte är särskillt stort i sverige, sspeeciellt inte bland tjejer! Jag har inte jättekoll men i SM har man grenarna slopestyle, birair, halfpipe och bordercross sen är det uppdelat i killar och tjejer och sen i olika årsgrupper (tex 1997-1995). Make It Happen är ett railjam då alla tävlar mot alla, oavsett kön och ålder! 
Riktigt kul att du kommenterar! :)

Tja här langar jag en onödig GIF

I min säng ligger en väldigt uttråkad Julia. Hade feber imorse, skönt tänkte jag. MEN FAN HELLER! Helt jävla uttråkad är vad jag är!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Twitter

Nu har jag gått med i fler sociala medier bara för att kunna skriva saker som ingen bryr sig om egentligen. Ne jag driver, klart ni bryr er! Så fööölj mig på TWITTER! 
Klicka på bilden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kvadratroten hit och kvadratroten dit!

Pluggar matte och såhär bra går det... inte alls. Jag som ALLTID har lätt för matte!? Jag har freackin' A så det här borde va lätt!? Varför knullar min hjärna mig!!?? Jaaa tagga matteprov imorgon!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

MIH

Nästa helg är det Make It Happen i Gävle! Jag funderar på att vara med... Jag ska hur som helst dit antagligen men
 jag får se om jag vågar vara med haha! Dock kommer jag nog bara fetångra om jag inte äär med... aja jag ser! Annars tänker jag nog hur som helst va med i MIH när det är i Stockholm den 9 November (tror jag att det är..)
 
 
 
 
 
 
 

Julia Lundberg och 9km i samma mening passar inte.

Ett jävligt långt svar på en kommentar!

Svar: Hej, tack så mycket! Tidigare har jag inte varit någon riktig parkråtta men kommande säsong borde det vara där man kan hitta mig! Jag har åkt snowboard länge men mest offpist och så och inte riktigt varit stoked på att börja åka park så förra säsongen var typ första gången jag körde parkhopp 4real. (Har kört mindre parkhopp men aa inget riktigt seriöst.) Jag praoade nämligen i Kiruna på VIG och va då i parken två dagar och det var grymt kul och det gick skitbra. Tidigare har jag knapt railat alls heller men nu i sommar såg jag på så många vids med summer setups så jag bad pappa bygga en och nu har jag lärt mig att raila också! Det är sjukt kul och jag planerar att vara med i SM och kanske Make It Happen :)
 
På trampolin kan jag typ basics som frontflip, backflip, sideflip och misty men föra veckan klarade jag nästan double sideflip!
 
Hare bra kram, tack för kommentar! :)

Låt det här året gå fort!

Meddelande från skolans SYV:
 
Så jäkla taggad!
 
 
 
 

Ge mig!

Jag har nyligen övertalat pappa Lundberg att köpa en skrivare efter 3 år! Skolarbetet har varit cpskadat pga att jag inte har haft nån! Men nu när vi har det så har jag såklart användt den, men inte till skolan. Istället gjorde jag ett collage till mamma och pappa om vad jag vill ha till i vinter! Eftersom  dom har varit borta så har dom inte sett det än men det är upphängt på kylen så fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Helg

Don't you worry, don't you worry child. See heaven's got a plan for you.

Hejdå sommarn

Leker stark

Aktiv brud

Har precis slutat och sitter och väntar på tåget, ska hem och byta om till träningskläder för att sen ta cykeln till gymmet. Efter gymmet ska jag jobba och efter det plugga. Shit vad duktig jag är helt plötsligt!

Söndakväll

Tror ni att jag klarar det?

Sjuk tjej och the art of flight

Nytt från Ansiktet - För Stor

Flocken

Trampolin

Denna kväll chillade jag i sporthallen...

Matte

Duktig tjej som gör matteläxan, fråga mig inte varför datorn och Facebook är där......

Söndag är runkdag

Min kompis sa så en gång, sova, runka, äta, runka, sova, runka. Ni fattar. Söndagar gör man inget på satt därför har jag inget att säga heller! Förutom att det är skolfoto imorgon, funtar på att ha onepiece på mig...

1 September

Nytt!

RSS 2.0