På resande fot

Hey, nu har jag och Pontus rest heeela natten och det är fortfarande 4 timmar kvar. Jag är sjukt utmattad, sjukt trött, och sjuk helt enkelt. Har en hel jävla apotekspåse med mig för att hålla mig själv på benen. På bussen där
 jag är nu är det då gratis wi-fi, vi får se hur det är med internetfronten när jag kommer fram... 
Ikväll blir det bara ligga inne dag när vi kommer fram. Ska ta en dusch sen decka. Jag måste bli frisk nu! Tur nog så känner jag mig iallafall bättre än igår. Igår försökte typ halva klassen tvinga hem mig från skolan för att jag såg och var jättedålig, men nej. Missar jag så mycket skola så får jag ta chansen att gå i skolan när jag kan. Appropå skolan måste jag klämma in tid att plugga matte också, skulle gjort det på bussen men nää...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0