Mer känslor i bloggen?

Hej! Jag tycker absolut att du ska börja med bräda. Vad finns det att inte våga? Ta med dig någon kompis som också vill lära sig och gör det tillsammans, då garvar man bara. (Kan va bra att ha med sig någon som faktisk kan åka också som kan ge än lite tips.) Det tar en dag så ska du se att du klarar av att åka hela backen ner!
Skriva om känslor... jag är så dålig på det! Jag kan inte förstå hur man ska skriva om det på ett sätt satt det blir intressant att läsa, men visst kan jag försöka börja göra det mer!
 
Kom ihåg att det är lättare att få mig mer personlig om man frågar mig saker. Så fråga mer och ge mer tips om vad jag ska skriva så ska du se att jag ska försöka vara mer personlig också!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0