Tålamod..

Som ni har märkt har bloggandet dragits ner lite... Jag har legat hemma hela veckan med en huvudvärk som inte går att beskriva, hemskt. Så jag har varit på massa besök hos doktorn där vi har fått lite provsvar och remis till magnetröntgen för att röntga hjärnan osv. Medans jag har varit/är hemma så har jag designat en helt ny blogg. Har lite kvar på den men om någon vecka borde den vara klar! Då börjar jag om med bloggandet på den sidan och gör det tillsammans med någon annan... vem det är och vad bloggen heter återkommer jag med. Fram tills dess får ni ha tålamod!


Kommentarer
emma

sv; jaaa snart jävlar :d

2013-03-23 @ 21:55:40
URL: http://kerwander.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0