Så har jag lärt mig nått nytt då!?

Svar: I hoppen blev det inga nya tricks, eftersom jag satsade på de större kickarna så ville jag inte samtidigt lära mig nått nytt utan jag ville bara se till att göra cleana grabs och känna att jag hade full kontroll i luften! Får väl se hur det blir nu när jag drar till Rookie camp, kanske dags att börja snurra lite också..?

På rails har jag så dålig koll på namn och på vad jag gör. Jag gör helt enkelt det som känns bäst för stunden! Men nått som jag faktiskt gjorde planerat var att jag gapade på en down flat box (en box som först går neråt sen platt... så jag hoppade över de som var neråt och railade på slutet av railen som då var platt. För er som inte förstod.) Det var väl typ det!


Kommentarer
emma

sv; nääjs

2012-12-04 @ 20:57:31
URL: http://kerwander.se
emma

Sv; haha ja såklart! Jag ska va på plats så ska vi köra ;)!

Svar: bästa!
Julia Lundberg

2012-12-05 @ 09:47:40
URL: http://kerwander.se
JohannaJ

Ååh,kul! :DD

2012-12-05 @ 18:54:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0