I want to be Barbie, the bitch has everything!

 Nu har jag köpt ännu mer blekning. Dags att färga för tredje gången då! 
 
Vi kör en liten snabb "det-här-är-vad-som-händer-och-vad-jag-har-gjort"... Så det var skola idag då, inget speciellt hände där! Efter så drog jag, Lanna och Ivana till Täby centrum. De skulle köpa krya-på-dig-present till deras syster och jag bestämde mig för att bleka håret lite till. Så vi gick runt och köpte allt vi skulle ha sen tog jag tåget hem! Jag hade tänkt gymma idag men vi får se hur det blir med det för jag har haft hemsk huvudvärk hela eftermiddagen. Blir kanske bara en pluggkväll för jag ligger efter med så mycket! 
 
Imorgon och på onsdag har vi SPT. Det är då kvartsamtal eller studiesamtal eller vad man brukar kalla det i andra skolor! I vår skola så är det två hela dagar satt vi är då lediga imorgon och på onsdag bortsett från själva samtalet. Så imorgon unnar jag mig själv en fet sovmorgon. Efter det blir det väl kanske lite plugg att göra sen skulle jag kanske träffa Franco!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0