Kvällens stress men morgondagen blir bättre!

Nu har jag precis sett på Breaking Dawn 1. Kanske inte supersmart med tanke på att jag har sjukt mycket att göra! Måste plugga till biologiprovet som är imorgon, ca 20 sidor sådär. Måste också städa rummet cuz it's crazy in there! Sist men inte minst så måste jag packa till imorgon!
Swedish House Mafia konsert imorgon om någon har glömt det... Jag drar dit med 4 tjejkompisar men vi kommer träffa sjukt mycket folk där också. Typ sisådär halva världen ska ju dit! Och ni som inte ska det kommer så missa något. Hursomhelst så drar vi efter sista morgonlektionen hem till Ulrika där vi käkar och fixar oss. På morgonen kommer jag gå helt lodis med mjukisar och sånt, bara för att va helt fräsh till kvällen haha! Ni vet, tar man på sig de där tighta byxorna på morgonen så har de töjts till kvällen haha och det går ju inte. Sen efter det så blir det att köa ett tag antar jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0