Mer av mig?

När jag skrollar igenom min blogg så är det någon som det är lite tunt av... bilder på mig! Jag borde ha mer bilder på mig och min stil. Min stil är ju faktiskt en viktig del av vem jag är. Jag brukar få kommentarer om den, positiva, och den är värd att visas mer.
Vi bor ju i Sverige, landet mellanmjölk, ensamvarg och mainstrem. Det är så tråkigt att se att när man går på stan så ser 90% av alla brudar typ identiska ut! I allafall här i Stockholm. Det är så mycket mer intressant när någon har en egen stil. Vad det än må vara för stil bara att man riktigt känner att det där är en person som visar vem den är och är stolt över det.
 
Mitt problem till varför det sällan kommer bilder på mig är för att jag bara tar bilder på mig själv med mobilen och mobilbilder på en blogg tycker jag är så tråkigt! Men jag ska införskaffa mig en kontroll till min systemkamera satt det blir fler bilder med den.
 
Så hur är min stil då? Odd Molly kombinerat med en snapback, Hunterstövlar med en klänning och ryggsäck, Boomerangskjorta med en hoodie och en mössa. Det är SÅ jag rullar. Mainstrem/snobb med en twist! Några guldkläder med skatestil/jibbstil. Ja något sånt ungefär! Om jag har fina jeans, dyr tröja och hunters så känner jag mig för uppklädd. Det är bara såå inte jag.


Kommentarer
JohannaJ

Skitsnygg stil du har!

Svar: Tack så mycket, kul med kommentarer!
Julia Lundberg

2012-11-02 @ 23:41:26
Ellen

Snygg blogg, tjejen! :D <3

2012-11-03 @ 12:23:02
URL: http://ellloz.blogg.se
Pontus

Söt du verkar alltså :)

2012-11-03 @ 14:47:07
Stina

Fin blogg och snygga bilder! Jag gillar också och åka i park fast skidor hehe :)

2012-11-03 @ 15:38:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0