Sandviken RailJam by ShakeIt

Sandviken RailJam went down tonight! Det var sinnesnice! (Kan man säga så?) Jag kom tvåa i tjejklassen av två hahaha. Elsa Paulsson vann, hon är grym så det förtjänade hon. Jag fick nöjja mig med en ShakeIt-mössa som pris haha! (Så fick jag Elsas RedBull hon gillar tydligen inte det.) Trots andraplatsen så gick det ingen nöd på mig för kvällen var så bra! Det gick typ hundra gånger bättre nu en på MIH. Idag var jag inte heller så himlans skraj. Jag provade faktiskt alla tre railsen idag. Det var ett rör, en PVC flat och en shootout. Så bara det är ju faktiskt ett framsteg. Sen att det gick typ hyfsat jättebra på shootouten skadade ju inte heller! Fick dock med ett antal slams också.. såklart! Särskillt i finalen då jag slamade 2 av 3. Det sög. Och det sög ännu hårdare att den jag klara bara va en 50/50 på shootouten... Min bräda högg de två andra åken när jag gjorde fs boardslide och nått annat som jag inte kan namnet på! (Måste lära mig det där med alla namn.)
 
Inga bilder tog jag idag heller.. får vänta på att sportlunchs bilder kommer upp och sno nån där om det finns nån bra! En Instagrambild blev det iallafall...
Och juste glömde säga att min nya bräda var ÄCKLIGT NICE! Rekomenderas starkt om någon funtar på att köpa!


Kommentarer
JohannaJ

Gud så nice,grattiiis! :D

Svar: Taack! :)
Julia Lundberg

2012-11-02 @ 23:39:49
Elsa

keep on shreddin girl!!! hoppas vi ses nått mer i vinter!! du lär ju komma upp på snowboardlinjens girl camp senare i vår!!!!

Svar: Det gör vi nog säkert!! Absolut det skulle va as sweet ju! Jag tror att jag kommer på November camp också!
Julia Lundberg

2012-11-03 @ 09:07:59
URL: http://meelska.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0