Snowboardklubb och gymnasiesnack!

Jag har varit så seg med att skriva min NIU! (En gymnasiegrej) Måste göra det innan första december. Så imorgon på morgonen ska jag och mamma sätta oss och fylla i den. Jag vill skriva den med henne satt det blir bra och hon drar imorgon på dagen till USA så då finns det ingen annan tid än morgonen.
 
Förövrigt så har ja nu fixat medlemsskap i en snowbardklubb! Måste ha det inför tävlingen på November camp. Det blev RISK - Riksgränsen Snowboardklubb. Det kanske värkar lite udda att jag blir medlem där men 
jag visste ingen annan bra i närheten som jag ville va medlem i. En kul grej också är ju att min mamma var med och startade RISK för en massa år sen, sen la det ner men nu har hennes bror och några fler startat det igen!
 
 
 


Kommentarer
Maria

Nu är vinnaren av Veckans Blogg uppe, gå in och kika om det var du som vann, annars kan du alltid delta igen! :)
http://mariarudolphi.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-vinnare-2.html

Svar: Åh tack så mycket! :D
Julia Lundberg

2012-11-12 @ 15:51:10
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0