Twilightvecka!



Kommentarer
emma

sv; Hmm, jag vet inte riktigt. Det är ingen utagning åkmässigt utan man söker bara på ens poäng, och ens kommun måste ha avtal med Malung annars kmr du inte in som förstahandssökande och kommer bara in som reserv, då får du inte heller tillgång till inacorderingstillägg. Då får du betala boendet där uppe själv. Min kommun hade itne avtal så jag fick folkbokfra mig hos en släkting för att komma in, men nu ska jag byta tbx och då löser sig allt igen! Lite komplicerat sådär..

Men du får ett besked om du kommit in preliminärt och sen en slutlig antagning. Det är inte mer än så tror jag ;) Söksöksök!!

Svar: wooooooow vad komplicerat! Hur vet man ifall kommunen har avtal då? :)
Julia Lundberg

2012-11-21 @ 13:22:14
URL: http://kerwander.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0