MIH på lördag!

 
Såhär kommer railsen se ut i helgen! Ärligt så är jag fett rädd! Jag har inte railat någon annan stans än på min lilla setup. Men jag är också sjukt stoked, ska bli en fett bra lördag. 

Det blir så att mamma kör upp mig dit för mormor och morfar bor i Kungsberg och dom ska till Åland lördag-tisdag och då ska mamma va där och ta hand om fåren så ska jag chilla i Kungsberg hela den helgen också. Fuck school jag är där på måndag och tisdag istället!
Syrran hänger också med upp, dock kommer hon bara att glida runt där, inte vara med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
JohannaJ

åååh guuud så coolt!! :DD Lycka till! Känner du mer som ska vara med och tävla? :D

Svar: Ja jag känner några stycken som ska vara med dock är det bara killar!
Julia Lundberg

2012-09-27 @ 14:15:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0