Trampolin

Denna kväll chillade jag i sporthallen...



Kommentarer
JohannaJ

Hej! Vilken cool blogg du har! :DD Kör du snowboard i park ock så elr??

kan du nå trick på studsmatta/trampolin dåe? :DD
Kram JohannaJ

Svar: Hej, tack så mycket! Tidigare har jag inte varit någon riktig parkråtta men kommande säsong borde det vara där man kan hitta mig! Jag har åkt snowboard länge men mest offpist och så och inte riktigt varit stoked på att börja åka park så förra säsongen var typ första gången jag körde parkhopp 4real. (Har kört mindre parkhopp men aa inget riktigt seriöst.) Jag praoade nämligen i Kiruna på VIG och va då i parken två dagar och det var grymt kul och det gick skitbra. Tidigare har jag knapt railat alls heller men nu i sommar såg jag på så många vids med summer setups så jag bad pappa bygga en och nu har jag lärt mig att raila också! Det är sjukt kul och jag planerar att vara med i SM och kanske Make It Happen :)
På trampolin kan jag typ basics som frontflip, backflip, sideflip och misty men föra veckan klarade jag nästan double sideflip!

Hare bra kram, tack för kommentar! :)
Julia Lundberg

2012-09-17 @ 21:16:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0