Hur va det nu? "hemma bäst", nää

Nu har jag kommit hem och sitter och deppar för att jag är hemma... Känns jättelame att va hemma. När jag landade fick jag också sms av Jonatan som sa att han låg på sjukhuset, snubben har crashat i backen och fuckat axeln. Ända positiva är att när jag kom hem så möttes jag av ett nytt Lexington-lakan till sängen. Annars har det bara varit massa mail om prov och nationella hit och dit vilket är sjukt humördödande. Ikväll så blir det att dra till gymmet faktiskt, hurtig javisst. 
 
Lite snö är det ju faktiskt här i Sthlm... Men jävligt lite. Tillräckligt för att jag ska kunna köra min summersetup utan problem iallafall! Så nån dag här blir det väl ut och träna 180s up och out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0